Schimbul electronic de date (EDI) este conceptul de comunicare a informațiilor pe cale electronică. Cele două exemple clasice de astfel de informații sunt comenzi de achiziție și facturi. Există standarde tehnice clare pentru EDI pentru a facilita părțile care tranzacționează astfel de instrumente fără a trebui să facă aranjamente speciale.
Minimizați potențialele erori umane ce ar putea surveni și care ar putea produce eventuale inadvertențe între documente.
Eliminarea procesării manuale a fișierelor, precum și a introducerii și reintroducerii manuale a datelor va contribui la eficientizarea întregului proces.
Promptitudine și corectitudine în procesarea documentelor, astfel reducând simțitor procentajul comenzilor anulate.
Informațiile exacte sunt transpuse în optimizarea întregului flux de aprovizionare.
Reducerea timpilor de procesare a comenzilor și a livrărilor, contribuind astfel la optimizarea stocurilor de marfă.
Vizibilitate îmbunătățită în timp real asupra tranzacțiilor. Această vizibilitate permite la rândul său eficientizarea procesului decizional și timpul de răspuns la schimbările prezente într-o piață dinamică.
Colaborați într-un limbaj comun cu partenerul dumneavoastră de afaceri. Aliniați-vă procesele și fluidizați-vă comunicarea.
Alinierea colaborativă a datelor între parteneri:
V.M.I. (Vendor Managed Inventory).
C.R.P. (Continuous Replenishment Process).
B.I. (Business Intelligence)
CPRF (Collaborative Planning Replenishment and Forecasting). responsabilitate față de mediu și sustenabilitate, înlocuind suportul fizic cu alternative electronice.
Platforma eArchive a fost concepută cu scopul de a facilita emițătorului respectarea legislației în vigoare și totodată facilitarea păstrării documentelor fiscale în format electronic, reducând necesitatea spațiului de stocare și a timpului necesar extragerii documentelor.
Arhivarea electronică a documentelor permite păstrarea în format digital, ușor de manipulat, a documentelor generate în format electronic sau transferate de pe suport analog.
Potrivit cerințelor legale în vigoare, arhivarea electronică presupune semnarea acestora de către proprietar prin utilizarea unui certificat calificat de semnătură electronică emis de către o autoritate de certificare acreditată și stocarea acestor informații în cadrul unui centru de date certificat și acreditat de către MCSI.
Adresă: Str. Arhitect Louis Blanc Nr. 1, spațiul 1A și parter, etaj 1, Sector 1, București, cod poștal 011751